20.12.11

mangkuk tingkat!!

i am freaking mad right now! can u imagine i didn't get my claim for extra hours teaching last semester just yet.i has been 8 fuggin months.what the hell are you guys doing with my claim form?ni yang big momma nak mengamuk ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hantu btol la dua manusia kat claim department ni.nak aku pegi mengamuk baru nak buat keje ke?sama je hantu bos ngan staff dia.dua2 tak leh pakai!
last week aku called cakap ada correction kat memo pastu cakap nak hantar kat bursary that day tapi hari ni rose chantek called cakap tak hantar2 lagi.nak tunggu aku gi hantar untuk korang ke hantu???

dari aku pregnant tak nampak perut,sampai boyot sampai dah bersalin sampai dah sebulan pon baby aku, claim tu still tak dapat2.i don't have forever to wait for my own freaking money!

seriously shidah and khairul, both of you are messing with the wrong person(s)!you are so gonna get it from us!

aku sangat marah;
Tim

No comments: